Thursday, May 07, 2015

H ζωή που ναι κει έξω #2

Στο πλαίσιο του προηγούμενου ποστ, να πούμε και κάτι σοβαρό. Ναι ρε αλάνια, σοβαρό. Μόνο για κράξιμο με έχετε δηλαδής;
Προειδοποιώ, μια και εμένα προσωπικά μου χρειάστηκε χαρτομαντηλάκι μέχρι να τελειώσει το βίντεο που θα παρατεθεί -και μια και είμαι γνωστό αναίσθητο γομάρι- πάρτε καμια ντάνα δίπλα να χετε γιατί θα κλάψετε περισσότερο και από τότε που σας ήρθε ο τελευταίος λογαριασμός της ΔΕΗ την ίδια μέρα με το ΤΣΜΕΔΕ (το βαλα όχι γιατί είμαι μηχανικός αλλά γιατί ειναι το πιο ακριβό και τσούζει), τα κοινόχρηστα και τον ΕΝΦΙΑ. Και ήταν και τα γενέθλια του έτερου οπότε έπρεπε να τα σκάσετε.
Τέλος πάντων.
Πραγματικά την παρακάτω ιστορία δεν ξέρω πως να την προλογίσω. Το "έχω μείνει κάγκελο" είναι πολύ λίγο, το "πω ρε τι κάνω εγώ με τη ζωή μου" είναι πολύ ηττοπαθές και μεμψίμοιρο, το "πόσα κιλά κοχόνες έχει ο άνθρωπος" είναι υποτιμητικό για αυτόν κλπ.
Αλλά το "πάρτα στα μούτρα μωρή ατυχία που μου σκασες και εγώ δε θα το βάλω κάτω", το "άντε ρε γαμηθείτε που θα κάθομαι να κλαίω τη μοίρα μου", το "εμείς είμαστε επιστήμονες και χρέος μας είναι να κάνουμε τη ζωή καλύτερη και να εξελίσσουμε συνεχώς την τεχνολογία και τη γνώση προς όφελος του ανθρώπου" και η απύθμενη αγάπη και αφοσίωση τόσο στην επιστήμη αλλά όσο και στο συνάνθρωπο που αποπνέει ο λόγος του καθηγητή Herr είναι αρκετά.
Όχι δες και πες.
Και μετά έλα ξαναπές μου αν μήπως αυτή είναι η ζωή που ναι εκεί έξω και όχι αυτή που νομίζεις εσύ κάθε φορά που κοροϊδεύεις αυτούς που τα κάνουν αυτά, επειδή βλέπεις Σέλντον Κούπερ και νομίζεις ότι οι μεγάλοι επιστήμονες είναι βλαμμένοι σαν αυτόν.
Ξαναλέω, χαρτομαντηλάκι. Εμένα μου έφτιαξε τη μέρα πάντως..

"Α δεν έχω πόδια. Ε οκ θα φτιάξω". "Και θα φροντίσω να τα πάρουν και άλλοι. Και να έχουν πρόσβαση όλοι μετά."





(θα έλεγα καμιά κακία για περιφορά παντοφλών τώρα, αλλά άστο. Δε χρειάζεται)

3 comments:

Πρόεδρος Α.Π.Ι. said...

Αμα δεν το φτιάξανε ΕΛ δεν υπάρχει. Και αν υπάρχει το έχουν πρωτοφτιάξει οι ΕΛ

Prophet Estarian said...

E νταξει, όλο και κάποιος ΕΛ θα είναι μπλεγμένος, δε μπορεί :p

Hades said...

Πραγματικά είναι αδύνατον να μην σε πάρουν τα ζουμιά βλέποντας κάτι τέτοιο (που σου υπενθυμίζει ότι το ανθρώπινο είδος δεν έχει καταρρεύσει απολύτως). Δυστυχώς όμως η πικρή εμπειρία έχει αποδείξει πως όταν τέτοιου είδους μεγαλειώδεις ιδέες γιγαντιαίων ανθρώπων φτάνουν στο σημείο (όριο) που αν το υπερβείς δίχως να πέσει το απαιτούμενο "χαράτσι" εμπορικής εκμετάλλευσης, δεν υπάρχει γυρισμός. Μακάρι να γίνουν όλα αυτά που λέει και θέλει.

Παρεμπιπτόντως, η Τελευταία Διάλεξη που σου έλεγα: https://www.youtube.com/watch?v=ji5_MqicxSo
Αν δεν την έχεις δει (ή διαβάσει), κάντο κάποια στιγμή. Αξίζει πολλά.

ΥΓ. Μη νομίζεις ότι τα τεχνάσματά σου με απέτρεψαν από το να διαβάσω τις ακροτελεύτιες μπηχτές σου για παντόφλες κι έτσι. Νομίζω όμως ότι τιμής ένεκεν για τα θαυματουργά λείψανα θα μπορούσες να κατεβάσεις αυτήν την ανάρτηση για λίγες μέρες. Μην σκανδαλίζεται κι ο κόσμος δηλαδή.