Tuesday, January 05, 2010

Ποδαρικό

Καλημερίζω σε σεβαστέ και φίλτατε Αναγνώστη.
2010..
Κάποτε φαινόταν τόσο μακρινό, τόσο απρόσιτο, τόσο ... τόσο.. τόσο.. τόσο ... ΑΠΙΘΑΝΟ..
Κάποτε νόμιζα πως το 2010 θα είμαι ένας σιχαμερός πορνόγερος, με 256 διαφορετικά νοσήματα (γιατί μιλάω πάντα με δυνάμεις του 2;;; ) , 512 ψυχολογικά πατατράκ και 1024 αιτίες να γκρινιάζω.
ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΔΙΚΙΟ Ο ΑΤΙΜΟΣ...

Καλή χρονιά αδέρφια.
Να αγαπάτε τους εαυτούς σας, να γκρινιάζετε στους πάντες και να μη σας καίγεται καρφί.
Α, και να χετε λεφτά..
(αν και αυτό το τελευταίο δεν το βλέπω... ο iGAP όταν έλεγε "λεφτά υπάρχουν" πρίν τις εκλογές, τελικά εννοούσε "λεφτά υπάρχουν στις τσέπες σας και θα μας τα ΔΩΣΕΤΕ ΟΛΑ"...)

Έχω κέφια, έχω μερικές καινούριες υπερβιβλιάρες, καλοπερνάω, ξεκίνησα και το Fallout και πορώθηκα... μια χαρά είμαι. απλά ψιλοβαριέμαι κατά καιρούς, με τοπικές νεφώσεις.

Υ.Γ1 : Το Dragon age : origins θα μου το φέρει ένας φίλος το Σάββατο... Πάει το Σουκου
ΥΓ2 : Υπερβιβλιάρες : 1. The Gathering Storm ( Βιβλιο 12 : Wheel of time )  2. Το βιβλίο των επιστημών ( μονοσέλιδες περιγραφές για όλες τις μεγάλες ανακαλύψεις, από τον τροχό μέχρι τους νανοσωλήνες)
3. Το μεγαλύτερο θέαμα στη γη - Dawkins (έριξα ένα φυλλομέτρημα, σπέρνει πάλι ο θείος)
4. Six easy pieces - Richard Feynmann 5. Τhe American Diner Cookbook (χεχεχε, μην ξεχνάμε τη μάσα)


18 comments:

aKanonisti said...

Καλή χρονιά λοιπόν...
με δημιουργική γκρίνια...
(όπως λέμε δημιουργική κουζίνα, όταν δεν ξέρουμε τι τρώμε...)

:-))

ellinaki said...

Καλή χρονιά κλπ κλπ... Στο ψητό τώρα. Τί λέει το fallout;;;

Gi Gaga Kouni Beli said...

Καλώς τον! Κι εδώ ο «καιρός» μια από τα γ-ίδια είναι!

Afroditi said...

Εγώ θα διαφωνήσω, καλή χρονιά, χωρίς γκρίνια (είμαι ιδεολογικά αντίθετη στη γκρίνια και μάλλον σοβαρά αλλεργική).

Mistress Hyde said...

Εγώ θα πάρω Dragon Age Origins ευχαριστώ.
Καλά κρασιά.
(Μου τη σπάει το καλή χρονιά)

Gi Gaga Kouni Beli said...

Καλά ρακόμελα έπρεπε να λες Mistress!!!

Κ.Α. said...

Καλή χρονιά. Ποιές είναι οι υπερβιβλιάρες σου? Μου κίνησες την περιέργεια...

Sophia said...

Α, κι άλλος για το fallout!
;-ΡΡΡΡ

(Psit, psit, τί βιβλία?? Για πε....)

loco said...

καλή χρονιά.

Είθε και αυτό το έτος να αποβάλλεις στοματικώς τις αναθυμιάσεις του home made σου ζύθου όλο στόμφο και υπερηφάνεια.

Anonymous said...

Καλη χρονιά ρε Statler. Waldorf speaking :p

Stefanos said...

Αφροδίτη εδώ μιλάμε για τη δημιουργική γκρίνια εναντίον των κακώς κειμένων, όχι για τη σπαζοκλαμπανιά :p
Ελληνάρα το Fallout δεν το λέω και αριστούργημα, αλλά ότι κόλλησα, κόλλησα... έχει αυτή τη γαμάτη 50's αισθητική και ραδιενεργά ghouls... Τι άλλο θες; :p

Stefanos said...

Άσε που μπορείς να δεις σε αργή κίνηση τη σφαίρα σου να διαπερνάει το καρκάλι των κακώνε!!

Ellie said...

Καλή χρονιά χωρίς τα νοσήματα και με λιγότερη γκρίνια, ξέρω ζητάω τα αδύνατα!!! Πω πω γερνάς σιγά σιγά....αυτό ήταν, σε λίγο θα προσλάβεις τη Σβετλάνα για την πάπια...

BioLogos said...

Όσον αφορά το προηγούμενο ποστ ...

Χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια εκφράσεις του τύπου ούμπερ-κάτι.Γιατί?Επειδή μπορώ.

Παμ παρακάτ.

Ντράγκον έητζ επαίχθη και τα έσπασε.

Άντε καλό το ΜΜΧ (το 2010 για τους άσχετους)

mahler76 said...

καλή χρονιά με υγεία πάνω από όλα.

Unknown said...

Κανείς δεν έχει κάτι πάνω από 512 φορές τέκνο μου…
Καλή Χρονιά να έχεις!

Hades said...

Αν μίλαγες με δυνάμεις του 2 τότε θα ήσουν δύο σιχαμεροί πορνόγεροι, αν κι εδώ που τα λέμε.... :):)

Καλή χρονιά ρε!

Loth said...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΥΓ.ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΜΕ ΕΙΠΕΣ Ε???
ΤΟ'ΧΩ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΤΙ ΕΣΥ ΜΕ ΠΑΡΟΤΡΥΝΕΣ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΣΩ!!! ;PpPPpPp
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ