Monday, July 27, 2009

Ειδοποίησε πρώτα καλή μου, πες κάτι!

Βρήκα αυτό το κείμενο, για το έργο της κ.Χαρούλας Αποστολίδου "Που είναι ο Τάσος που ερωτεύτηκα". Στην τελευταία σελίδα του κειμενακίου, αναφέρομαι ως "πηγή" για το έργο της. Κυρία Αποστολίδου μου, συγχαρητήρια για το έργο σας που βραβεύτηκε κιόλας αν δεν κάνω λάθος αλλά έχω 2 απορίες και ενα bonus :
1. Ψάχνοντας στο blog μου για Τάσο και Γκόλφω, βρήκα μόνο μια πρόταση -ίσως δεν έψαξα και καλά βέβαια- οπότε το χω μεγάλη απορία, ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΒΡΗΚΑΤΕ ΑΞΙΟ ΛΟΓΟΥ;Ίσως γενικά κομμάτια απο διάφορα post..
2. Δε στείλατε ένα κομμεντάκι, μια καλημέρα, κάτι να μου πείτε "ρε συ φιλαράκι, θα σε χρησιμοποιήσω, σε πειράζει" ; έτσι γιατι έχουμε και Creative Commons. Βέβαια αν όλο και όλο που βρήκατε είναι αυτή η συγκεκριμένη πρόταση, ε τι άδεια να ζητήσεις; αλλά ε πες κάτι.. Ένα "ωραία αττάκα, θα τη γράψω στο έργο μου" ή "ευχαριστώ, μου δωσες ιδέα!" .
3. Θα ζητούσα πολύ χαλαρά να δω το κείμενό σας. Δε θα μου ήταν καθόλου ευχάριστο να δω πχ όχι μια έκφραση αλλά κανα ατόφιο κομμάτι, ξέρετε.. Θα το βρώ όμως λογικά..Γιατί η Creative Commons άδεια που έχω, δεν είναι μόνο για μόστρα ξέρετε. Και η αναφορά στο τέλος του φυλλαδίου δεν σας καλύπτει και απόλυτα σε περίπτωση που υπάρχει αυτούσιο κομμάτι -έστω και παραλλαγμένο, πράγμα που απαγορεύεται δια ροπάλου- . Από την άλλη, ας μην εκνευριστώ από τώρα, χωρίς να δω τι έχει γίνει..

15 comments:

Vany said...

Ούτε μια avant premiere;
Μια Vip θέση;
Μια πρόσκληση;

Κάτι τελοσπάντων!

Και εις ανώτερα estarinaki!

BioLogos said...

Πωπω με τρομάζεις...εσύ είτε είσαι διάολος είτε έχεις άπειρους ρουφιάνους!

Anonymous said...

Κανένα ποσοστό θα σου δώσει;

ellinaki said...

Θεατρόκοσμος... κακή φάρα! Φτου κακά!

Anna said...
This comment has been removed by a blog administrator.
loco said...

Τα καλά copies κτώνται.

Και εις ανώτερα. :P

Unknown said...

Εγώ λέω να της πάρεις ποσοστά γιατί εκτός των άλλων υπάρχε ικαι κερδοσκοπία στη μέση!
(Κινήσου λέμε αλλιώς τσάμπα έβαλες το CC)

Stefanos said...

Δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω ακόμα, έστειλα mail σε ένα φίλο δικηγόρο και περιμένω να μου πει..

Anonymous said...

Να πεις στον Καμηλιέρη να μην μου παίρνει τις ιδέες.

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Πάντως, ωραία διαφήμιση της κάνεις έτσι!

diva said...

Έχει το επιστημονικό σου αυτό βλογ σχέση με τον Τάσο και την Γκόλφω;!
νοοοοοοοοο
[ακονίζω δόντια -δώσε σήμα]

Anonymous said...

πες με στραβη, αλλά τοσο πολυ σε πειραζει?
Δε λες παλι καλα που σε αναφερει ως πηγη?

Stefanos said...

Ηλιαχτίδα : Και εκείνη μου έκανε, δε μπορώ να πω :p
Diva : Ο Τάσος και η Γκόλφω ως αιώνιο σύμβολο κρυφοδιαγράφονται στα σεντόνια της σημειολογίας του blog ετούτου και....ε μπα, μαλακίες..
Εξώφθαλμη : Προς το παρόν δε με πειράζει επειδή δεν ξέρω την έκταση. Το ότι με ανέφερε δε λέει και πολλά αν έχει κόψει ολόκληρο ποστ και το χει βάλει μέσα.. Στραβή δεν είσαι απλά το παίρνεις πολύ χαλλλλλλαράα :D . Είπαμε, ας έστελνε ένα mail, θα λεγα όχι νομίζεις αν με ειδοποιούσε κιόλας;

ΣΠΙΘΑΣ said...

Μήπως πρέπει να τα πείτε από κοντά;
Ίσως δεν έχει κακή πρόθεση και να παρασύρθηκε.
Να τα βρείτε πολιτισμένα.

patsiouri said...

Και???
Τι είπε ο δικηγόρος?????????