Friday, December 09, 2005

Κανά χαρτάκι θα παίξουμε;

Ένα πράμα τρέμω τώρα που έρχονται οι γιορτές. Μην καταλήξω να κάνω παραμονή πρωτοχρονιάς, σε κανα σπίτι που θα παίζουν χαρτιά... Είμαι από τα πλάσματα της φύσης που απεχθάνονται ο,τιδήποτε παίζεται με αυτές ντάμες, κούπες,βαλάδες και μπαστούνια, (καθώς και το τάβλι αλλα τεσπα..), και εξ ου θεωρούνται από όλους τους υπόλοιπους ως περίεργοι, ψιλοανώμαλοι, ψιλομαλάκες κλπ. ΑΛΛΑ επειδή είμεθα μειονότητα κύριοι, έστω και αν είμαστε μαλάκες, πρέπει να σεβαστείτε την ιδιαιτερότητά μας. Τουτέστιν, όποιος θέλει να παίξει χαρτάκι να παίξει χαρτάκι, και όποιος θέλει να πάει σε κανονικό πάρτυ, να πάει σε κανονικό πάρτυ, με μπύρες,κρασιά,αλκοολια, ξηροκάρπια, και να ρίξει και δυό στροφές άμα λάχει. Και όχι δεν το θεωρώ ούτε γούρι ούε πλάκα. Δεν έχω παίξει ποτέ χαρτιά πρωτοχρονιά, και δεν έχω πάθει τίποτα, ούτε είδα αυτούς που παίζουν μανιωδώς, να τους πηγαίνουν οι χρονιές τους καλύτερα απο ό,τι οι δικές μου. (Εντάξει μερικές χρονιές ήταν παντελώς αποτυχημένες συναισθηματικοσεξουαλικώς, αλλά όλοι οι άντρες τουλάχιστον περνάνε περιόδους νηστείας). Με τα πολλά μερικές φορές, επειδή έπεφτε μουρμούρα , του στυλ , χαλάς την παρέα, μην είσαι μαλάκας, είναι εύκολο, είναι ωραίο, θα σου αρέσει, έχει πλάκα κλπ, κάθισα να μου μάθουν μερικά παιχνίδια. Μου είναι τόσο αδιάφορα ΟΛΑ, που με το που σταματήσω να παίζω ξεχνάω το παιχνίδι. Αλήθεια. Δεν θυμάμαι τί-πο-τα. Εδώ δεν μπορώ να θυμηθώ τα ονόματα των χαρτιών. Και δεν είναι πρόβλημα μνήμης γενικότερο. Είμαι από αυτούς που είχαν έχουν και θα έχουν χόμπι να θυμούνται πινακίδες αυτοκινήτων. (Παλιότερα έκανα και τεστάκι αν το άθροισμα των αριθμών μιας πινακίδας είναι πρώτος, ή αν όλα τα ψηφία της πινακίδας ήταν πρώτοι ) Τεσπα.... ΒΑ-ΡΙΕ-ΜΑΙ. Εντάξει μπορεί να παίξω ενα δυο παιχνίδια "αγωνία" και να είναι και καλά. (Αρκεί να μου το ξαναδείξουν κάθε φορά) . Αλλά μέχρι εκεί. Επίσης μπορεί να παρακολουθήσω ένα παιχνίδι 21 και να προσπαθώ να υπολογίζω πιθανότητες για τα επόμενα χαρτιά, γνωρίζοντας τι έχει βγει μεχρι τώρα. (Αυτό είναι πολύ κουραστικο οταν το κανουν με 2 τράπουλες). Αλλα γενικά ΒΑ-ΡΙΕ-ΜΑΙ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ. Πας παραμονή Πρωτοχρονιάς σε φιλικο σπίτι να διασκεδάσεις, και είναι οι μισοί γύρω απο ένα τραπέζι, και πετάνε χαρτάκια πάνω σε σε ένα τραπεζομάντηλο. Εκπληκτική διασκέδαση βρε. Μιλάμε τόσος χαβαλές ούτε όταν κοιμάμαι.. Και ναι ξέρω ξέρω, "είναι μεγάλη πόρωση όταν παίζεις και κερδίζεις και καντηλιάζεις τον άλλο". ΤΟ ΞΕΡΩ. Να πάμε να παίξουμε και μπάσκετ τότε, γιατί εκεί μπορείς να καρφώνεις στη μούρη του άλλου και μετά να πιάνεις τα παπάρια σου επιδεικτικά, και να φωνάζεις "Τσίμπα ένα αρχίδι". Ευτυχώς μόνο μια φορά πολύ παλιά είχε κάτσει έτσι. Ευτυχώς τα φιλαράκια που κάνουμε συνήθως μαζί πρωτοχρονιά δεν το ακουμπάνε. Είμαστε του όξωωωωαααα. :) Αντε να δούμε και φέτος που θα κλάσουμε στο αλκοολικι (Και το κακό είναι πως συνήθως κάτι τέτοιες μέρες με πιάνει το χορευτικό μου και γίνομαι ρεντίκολο γκράντε..). Πάλι θα γυρίσω με τη γραβάτα σαλιάρα .. Ελπίζω να μην πέσει παντόφλα κατα τη διάρκεια της βραδιάς, έτσι μωρό μου; ε; ε;

10 comments:

Unknown said...

Το χαρτί παλικάρι μου είναι σαν το RPG...
Είναι θέμα παρέας...
Αμα γουστάρεις την παρέα και μπείς στο κλίμα θα το καταλάβεις..
Κατά τα άλλα.. περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...

Αλλά πάντως δεν λέει να παίξεις RPG πρωτοχρονιάτικα....

trol said...

χαχα, σαν το RPG, μου άρεσε αλλά μου έβαλες και ιδέες...λές;

Depsorama said...

Το χαρτί πρωτοχρονιάτικα είναι γι' αυτούς που έχουν σιτέψει γενικά και προτιμούν τις "διακριτικές διασκεδάσεις".
Απλά γιατί δεν αντέχουν να το ξημερώσουν μέχρι το πρωί, να ξεβιδωθούν στο χορό, να χαλάσουν ένα ζευγάρι τακούνια πάνω στα τραπέζια, μπαρ κλπ, και να καταλήξουν να δουν την ανατολή του ήλιου με την παρέα τους τρώγοντας κρέπες στο Μικρολίμανο.
Έτσι κάνω εγώ τουλάχιστον.

Όταν πλέον δεν θα μπορώ να τα κάνω αυτά, ε, θα αρχίσω να παίζω χαρτιά.

Pegasus said...

Εχεις δοκιμάσει να παίξεις πρέφα; ;)

Ισως να αλλάξεις γνώμη! :)))

Αλλά και να μην παίξεις χαρτάκι, δεν χάλασε ο κόσμος βρε! Η διασκέδαση είναι ποικίλη!

Unknown said...

Δηλαδή Δεσποινάκι άν δεν κάνει κάποιος αυτό που κάνεις εσύ γέρασε;;;

Το γεγονός ας πούμε ότι μπορεί να θέλει να διασκεδάσει με διάφορους τρόπους, ανάλογα την περίσταση, δεν παίζει;

ΟΚ, συνήθως πάρτυ "υποδοχής νέου έτους" κάνω/κάνουμε (άκου μαγαζί... χάθηκαν τα νασμπέτε;; :p Δύτες πας καμάρι μου;;;) αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχω περάσει και μερικές πρωτοχρονιές άγριας πόκας (τσκ τσκ τσκ... μια φορά θυμάμαι που είχα ποντάρει ολόκληρη πετρελαιοπηγή... που να σας τα λέω... κρύος ιδρώτας τους είχε λούσει...)

alombar42 said...

Καμηλιέρη βοήθα να τους δείξουμε το άλλο νόημα της ζωής - πόκα και ξερό ψωμί, αβλεπώς (και έβγαζε και τα γυαλιά του), εγώ τα βλέπω, τα ρέστα μου μεγάλε!
Ετσι κι αλλιώς, είτε ταπί και ψύχραιμοι είτε κονομημένοι, την άλλη μέρα τα πιο πολλά τα τρώγαμε παρέα - κερνάνε οι κερδισμένοι.

Για την πρέφα ούτε λόγος (και μπιρίμπα και το νοίκι στην 21, αλλά η πρέφα άλλο πράγμα). Το σπούδασα άλλωστε στη φοιτητική μου ζωή: είδα πιο πολλούς άσους από μελέτες και έτσι διδάχθηκα ανάλυση και σύνθεση, κριτική σκέψη, λογική, ψυχανάλυση κλπ :)

Μα να μη σε αφήνουν να παίξεις σαν άνθρωπος ένα 24ωρο... τι περίεργοι που είναι μερικοί μερικοί (και ειδικά μερικές μερικές).

Depsorama said...

Καμηλιέρη μου, πολύ ευαισθητούλι και ευέξαπτο σε βρίσκω τελευταία ;;-)
Ναι, έχω αλλάξει χρονιά παίζοντας χαρτιά, και με καταπληκτική παρέα μάλιστα, αλλά κάτι σε "κουν-καν Κούλα μου;" και παλιά ελληνική ταινία μου κάνει η όλη η φάση.
Συνυπογράφω με Εστάριαν, την βρίσκω την όλη φάση βα-ρε-τή, ανεξαρτήτως παιχνιδίου και παρέας.
Προτιμώ να στροβιλίζομαι στην πίστα σαν δαιμονισμένη, να πιω τόσο ώστε να μην μπορώ να ξαναδώ αλκοόλ μέχρι τα Φώτα και να ξημερώσω τη βραδιά.

Αλλά, περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα!

Unknown said...

Βρίσκεις εεε;

Ευέξαπτος όχι πάντως...

Marina said...

Μιά φορά το χρόνο παραμονές εορτών οργανώνω στο σπίτι μου χαρτιά και παίζουν οι άλλοι γιατί εγώ έχω πάρει το μεταπτυχιακό μου ώς ανεπίδεκτης..Μου έχουν δείξει απο όλα και είναι αδύνατο να συγκεντρωθώ, πότε σηκώνομαι να πάρω κάτι, να πάω τουαλέττα, να πάρω τον αέρα μου, γκούχ, γκούχ πολύ βαρύς ο καπνός..και τελικά ποτέ δεν έμαθα..
Ετσι όταν παίζουν οι άλλοι εγώ κάνω χρέη γαρδένιας..

Pegasus said...

O zpi έχει γραψει και τους κανόνες της πρέφας στο μπλογκ του! ;)