ΟΚ θα ήταν πολύ εύκολο να πω κάτι για το Λαζόπουλο
"Ουυυυ Προφήτη είσαι ισοπεδωτικός και κακός, άλλωστε τόσος κόσμος τον βλ..
..Κχμ κχμ.. ναι και που λες θα ήταν εύκολο να ασχοληθώ με Λαζόπουλα, αλλά επειδή
α. είναι πρωί, η γαστρίτιδά μου λίγο τσιμπάει σήμερα και πονάει και ο φρονιμήτης που θα πάω να βγάλω το απόγευμα, είπα να μην αυξήσω τα ψυχοσωματικά μου συμπτώματα
β.Είμαι 10000% σίγουρος ότι μετά τις πρώτες ψευτοαντιδράσεις του "κόσμου" θα βγει λάδι ενώ κανονικά θα έπρεπε να μην ξαναδουλέψει ποτέ ούτε καν σα μούτσος στο μπρίκι του Κάπτεν Φλιντ.
Σήμερα θα ασχοληθούμε λίγο με παιδεία, λίγο με πολιτισμό, να τέτοια πράγματα που είναι μέσες άκρες μόνο ήχοι και φθόγγοι και σύμβολα σε χαρτί για τους περισσότερους.
Ναι ναι φίλο, ξέρω ξέρω, η παιδεία είναι σκατά και το υπουργείο είναι απόσκατα και ο υπουργός ο πλέον άχρηστος όλων. Η αντίστοιχη υπουργός του Καναδά έχει Νόμπελ. Ο δικός μας απολυτήριο λυκείου. Και δε λέω να γίνουμε Καναδάς, γιατί έχει κρύο και δε θα μας πάρετε τον ήλιο βρωμοκουτόφραγκοι και τέτοια. Όχι πως μπορούμε να γίνουμε Καναδάς κιόλας εδώ που τα λέμε.
Ναι η παιδεία είναι κουλουβάχατα από το νηπιαγωγείο μέχρι το postdoc (προφανώς με φωτεινές, φωτεινότατες, υπέρλαμπρες εξαιρέσεις και αστερίσκους και πυρήνες πραγματικής δουλειάς και βαθειάς γνώσης). ΑΛΛΑ φανταστικέ μου αναγνώσθα, στην παιδεία, στη διαδικασία της μάθησης συμμετέχει και ο δέκτης, όχι μόνο ο πομπός. Και η δική μου πικρή εμπειρία ξέρεις ποια είναι; Σε όλες τις βαθμίδες, εννοείται με φθίνουσα ένταση, αλλά το ίδιο:
Ότι οι καλύτεροι των δασκάλων, οι πραγματικοί επιστήμονες και αυτοί που την κούραζαν τη φανέλα, τύγχαναν της μεγαλύτερης αποδοκιμασίας από το πόπολο και ενίοτε, όταν ήταν ήσυχοι και πράοι άνθρωποι, ήταν και οι δέκτες της μεγαλύτερης καζούρας.
Και ότι στις ελάχιστες φορές που πήγε να γίνει βήμα μπροστά, βήμα προς το να σουλουπωθεί λίγο το πράγμα, η μόνιμη αντίδραση και άγχος των δεκτών ήταν το πως θα περάσουν την τάξη με την ελάχιστη δυνατή προσπάθεια χωρίς να χρειαστεί να δουλέψουν καθολου.
Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που τώρα που 40ρίζουμε πια πετάνε απο δω και απο κει αφορισμούς για το σχολείο και τους καθηγητές
"εγώ στο σχολείο δεν έμαθα τίποτα με αυτούς τους άχρηστους που είχαμε",
"άμα είχαμε καλούς καθηγητές στο σχολείο θα μουν τώρα γιατρός" κλπ κλπ.
Φυσικά η αλήθεια δε βρίσκεται ακριβώς στη μέση, αλλά κυρίως στο γεγονός ότι οι συγκεκριμένοι που τα λένε αυτά τώρα οργάνωναν 2 τρίμηνες καταλήψεις κάθε φορά που καθηγητής ψέλλιζε "ββ...βββγάλτε μια κόλλα χαρτί να γράψουμε διαγ.. σας παρακαλώ.." αλλά οκ, αυτός έφταιγε που ο Θανασάκης ο Κλαπαρχιδόπουλος και η Μαρία η Τουρμποντίζελ δεν έμαθαν να γράφουν τα ρήματα με ω μέχρι την τρίτη λυκείου που πήραν επιτέλους απολυτήριο με 10,000001 και παντρεύτηκαν.
Όχι πως η παιδεία δεν έχει και πρόβλημα ως σύνολο, αλλά για κάθε άχρηστο, τεμπέλη ή ακόμα και με σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα καθηγητή που είχαμε (και που φυσικά ποτέ κανείς δεν πρόκειται να κουνήσει απο τη θέση τους μπικοζ σύνδικαλιζμ) υπήρχαν 100 αντίστοιχοι τρισηλίθιοι μαθητές με 200 ακόμα τρισχειρότερους γονείς να γκαρίζουν για τα μοναδικά και υπέρτατα βλαστάργια τους που η άτιμη κενωνία και το σύστημα δεν τα άφηνε να εξελιχθούν χωρίς κανένα κόπο και προσπάθεια στους βοηθούς χειριστού ζαμπονοκόφτη που πάντα ήξεραν πως μπορούσαν να γίνουν.
Έτσι λοιπόν η παιδεία πάσχει και βλέπουμε το λυπηρό φαινόμενο άνθρωποι να μην καταλαβαίνουν καν τι είναι η ηλεκτρόλυση. Τη μαθαίνεις στην Ε' δημοτικού, Εμείς και ο Κόσμος. Ακόμα θυμάμαι πόσα μπολάκια μεταλλικά είχα χαλάσει, επειδή με το που μας το δείξανε στο -δημόσιο, μην πει κανεις καμια μαλακία για ιδιωτικά σχολεία- δημοτικό, πήγα σπίτι, πήρα μπαταρια 9βολτη, πήρα μεταλλικα μπολάκια, 2 καλωδιακια, αλάτι και άρχισα να ηλεκτρολύω. Και φυσικά τα γάμησα τα μπολάκια εκεί που ακουμπούσε το ηλεκτρόδιο.
Θα μου πεις, οκ, πρέπει όλοι να γίνουν σαν εσένα, παιδιά έξυπνα, όμορφα, με μάτι τσακίρικο και ταλαντούχοι στο όμποε; Ή πρέπει όλοι να ξέρουμε τι είναι η ηλεκτρόλυση;
Κατ αρχήν ναι, πρέπει όλοι να γαμωξέρουμε τι είναι η γαμωηλεκτρόλυση, γιατί κάτι που είναι αρκετά απλό ώστε να το μαθαίνει ενα 9χρονο παιδί,αν δε μπορείς να το μάθεις, μάντεψε.
Ναι, ο Ρογήρος ο Νερών δεν είχε στο μυαλό του (μάλλον)αυτό ακριβώς που εννόησες εσύ, αν με εννοείς.
Τα χρειαζόμαστε για να ελαττωθούν κάτι τέτοια π.χ :
Η νέα παραλία εδώ στας Σαλόνικας, είναι εξαιρετικός χώρος κοινωνικού πειραματισμού για να βγάλεις συμπεράσματα για τους απανταχού αμόρφωτους κάγκουρες, όλων των ειδών της αμορφωσιάς και κακογουστιάς όμως. Γιατί μη νομίζεις φίλο ότι αμόρφωτοι κάγκουρες είναι μόνο οι τύποι που έκαναν το συνειρμό
"Οταν ο άνθρωπος είναι καθηλωμένος σε καρέκλα, σιγά σιγά το μυαλό του καθηλώνεται σε μια ιδέα. Εγώ αυτό το λέω παράνοια, το λέω παραφροσύνη"
και -λογικά, υποθέτω, όπως φαίνεται κλπ- θα συνεχίσει να κάνει αυτό που κάνει χωρίς καμία επίπτωση, με ορδές μάλιστα φανατικών υποστηρικτών
"Ουυυυ Προφήτη είσαι ισοπεδωτικός και κακός, άλλωστε τόσος κόσμος τον βλ..
..Κχμ κχμ.. ναι και που λες θα ήταν εύκολο να ασχοληθώ με Λαζόπουλα, αλλά επειδή
α. είναι πρωί, η γαστρίτιδά μου λίγο τσιμπάει σήμερα και πονάει και ο φρονιμήτης που θα πάω να βγάλω το απόγευμα, είπα να μην αυξήσω τα ψυχοσωματικά μου συμπτώματα
β.Είμαι 10000% σίγουρος ότι μετά τις πρώτες ψευτοαντιδράσεις του "κόσμου" θα βγει λάδι ενώ κανονικά θα έπρεπε να μην ξαναδουλέψει ποτέ ούτε καν σα μούτσος στο μπρίκι του Κάπτεν Φλιντ.
Σήμερα θα ασχοληθούμε λίγο με παιδεία, λίγο με πολιτισμό, να τέτοια πράγματα που είναι μέσες άκρες μόνο ήχοι και φθόγγοι και σύμβολα σε χαρτί για τους περισσότερους.
Ναι ναι φίλο, ξέρω ξέρω, η παιδεία είναι σκατά και το υπουργείο είναι απόσκατα και ο υπουργός ο πλέον άχρηστος όλων. Η αντίστοιχη υπουργός του Καναδά έχει Νόμπελ. Ο δικός μας απολυτήριο λυκείου. Και δε λέω να γίνουμε Καναδάς, γιατί έχει κρύο και δε θα μας πάρετε τον ήλιο βρωμοκουτόφραγκοι και τέτοια. Όχι πως μπορούμε να γίνουμε Καναδάς κιόλας εδώ που τα λέμε.
Ναι η παιδεία είναι κουλουβάχατα από το νηπιαγωγείο μέχρι το postdoc (προφανώς με φωτεινές, φωτεινότατες, υπέρλαμπρες εξαιρέσεις και αστερίσκους και πυρήνες πραγματικής δουλειάς και βαθειάς γνώσης). ΑΛΛΑ φανταστικέ μου αναγνώσθα, στην παιδεία, στη διαδικασία της μάθησης συμμετέχει και ο δέκτης, όχι μόνο ο πομπός. Και η δική μου πικρή εμπειρία ξέρεις ποια είναι; Σε όλες τις βαθμίδες, εννοείται με φθίνουσα ένταση, αλλά το ίδιο:
Ότι οι καλύτεροι των δασκάλων, οι πραγματικοί επιστήμονες και αυτοί που την κούραζαν τη φανέλα, τύγχαναν της μεγαλύτερης αποδοκιμασίας από το πόπολο και ενίοτε, όταν ήταν ήσυχοι και πράοι άνθρωποι, ήταν και οι δέκτες της μεγαλύτερης καζούρας.
Και ότι στις ελάχιστες φορές που πήγε να γίνει βήμα μπροστά, βήμα προς το να σουλουπωθεί λίγο το πράγμα, η μόνιμη αντίδραση και άγχος των δεκτών ήταν το πως θα περάσουν την τάξη με την ελάχιστη δυνατή προσπάθεια χωρίς να χρειαστεί να δουλέψουν καθολου.
Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που τώρα που 40ρίζουμε πια πετάνε απο δω και απο κει αφορισμούς για το σχολείο και τους καθηγητές
"εγώ στο σχολείο δεν έμαθα τίποτα με αυτούς τους άχρηστους που είχαμε",
"άμα είχαμε καλούς καθηγητές στο σχολείο θα μουν τώρα γιατρός" κλπ κλπ.
Φυσικά η αλήθεια δε βρίσκεται ακριβώς στη μέση, αλλά κυρίως στο γεγονός ότι οι συγκεκριμένοι που τα λένε αυτά τώρα οργάνωναν 2 τρίμηνες καταλήψεις κάθε φορά που καθηγητής ψέλλιζε "ββ...βββγάλτε μια κόλλα χαρτί να γράψουμε διαγ.. σας παρακαλώ.." αλλά οκ, αυτός έφταιγε που ο Θανασάκης ο Κλαπαρχιδόπουλος και η Μαρία η Τουρμποντίζελ δεν έμαθαν να γράφουν τα ρήματα με ω μέχρι την τρίτη λυκείου που πήραν επιτέλους απολυτήριο με 10,000001 και παντρεύτηκαν.
Όχι πως η παιδεία δεν έχει και πρόβλημα ως σύνολο, αλλά για κάθε άχρηστο, τεμπέλη ή ακόμα και με σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα καθηγητή που είχαμε (και που φυσικά ποτέ κανείς δεν πρόκειται να κουνήσει απο τη θέση τους μπικοζ σύνδικαλιζμ) υπήρχαν 100 αντίστοιχοι τρισηλίθιοι μαθητές με 200 ακόμα τρισχειρότερους γονείς να γκαρίζουν για τα μοναδικά και υπέρτατα βλαστάργια τους που η άτιμη κενωνία και το σύστημα δεν τα άφηνε να εξελιχθούν χωρίς κανένα κόπο και προσπάθεια στους βοηθούς χειριστού ζαμπονοκόφτη που πάντα ήξεραν πως μπορούσαν να γίνουν.
Έτσι λοιπόν η παιδεία πάσχει και βλέπουμε το λυπηρό φαινόμενο άνθρωποι να μην καταλαβαίνουν καν τι είναι η ηλεκτρόλυση. Τη μαθαίνεις στην Ε' δημοτικού, Εμείς και ο Κόσμος. Ακόμα θυμάμαι πόσα μπολάκια μεταλλικά είχα χαλάσει, επειδή με το που μας το δείξανε στο -δημόσιο, μην πει κανεις καμια μαλακία για ιδιωτικά σχολεία- δημοτικό, πήγα σπίτι, πήρα μπαταρια 9βολτη, πήρα μεταλλικα μπολάκια, 2 καλωδιακια, αλάτι και άρχισα να ηλεκτρολύω. Και φυσικά τα γάμησα τα μπολάκια εκεί που ακουμπούσε το ηλεκτρόδιο.
Θα μου πεις, οκ, πρέπει όλοι να γίνουν σαν εσένα, παιδιά έξυπνα, όμορφα, με μάτι τσακίρικο και ταλαντούχοι στο όμποε; Ή πρέπει όλοι να ξέρουμε τι είναι η ηλεκτρόλυση;
Κατ αρχήν ναι, πρέπει όλοι να γαμωξέρουμε τι είναι η γαμωηλεκτρόλυση, γιατί κάτι που είναι αρκετά απλό ώστε να το μαθαίνει ενα 9χρονο παιδί,αν δε μπορείς να το μάθεις, μάντεψε.
ΤΟ ΞΕΡΑΔΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 9ΧΡΟΝΟΥ
(το οποίο δεν είναι ντροπή μόνο αν είσαι 9 χρονών. Αν είσαι 30, έχεις πρόβλημα)
Και γιατί να έχω παιδείες πολιτισμούες και τέτοια ρε μαλάκα Προφήτη, τι σκατά τα χρειαζόμαστε;
θα μου πεις τώρα αγαπητέ αντικομφορμιστή επαναστάτουρα της κωλάρας; Φακ δε σύστεμ. Γουι ντοντ νιντ νο εντουκέϊσιο μαδερφάκερ κλπ.Ναι, ο Ρογήρος ο Νερών δεν είχε στο μυαλό του (μάλλον)αυτό ακριβώς που εννόησες εσύ, αν με εννοείς.
Τα χρειαζόμαστε για να ελαττωθούν κάτι τέτοια π.χ :
Το φεγγαράκι στη νέα παραλία, το ριξαν στη θάλασσα οι καννίβαλοι |
"φεγγαράκι έχει το ισλάμ για σύμβολο=>φεγγαράκι βάλαμε στην παραλία=> έρχονται οι μαμελούκοι και ο Σάλαντιν να μας βιάσουν τις φτέρνες=> πετάχτε το γλυπτό στη θάλασσα".
Εξίσου αμόρφωτοι κάγκουρες είναι και αυτοί εδώ :
Νέα Παραλία #2 - Κάγκουρevolution |
Γενικά στη Νέα παραλία, βλέπω εδώ και 2 χρόνια που μένω Θεσσαλονίκη, μια αέναη μάχη μεταξύ ενός ανώνυμου αλλά πανίσχυρου συρφετού που ενδιαφέρεται μόνο για την καταστροφή και ενός ημι-επώνυμου τουλάχιστον κόσμου που τρέχει να μαζεύει τα σκατά των άλλων, μόνο και μόνο για να υπάρχει μέσα σε μια γαμημένη τσιμεντούπολη, σε μια γαμημένη εποχή που όλα έχουν γαμηθεί πατόκορφα, ένας ελάχιστος πυρήνας ομορφιάς, για να μπορούμε να κάνουμε μια γαμωβόλτα να ξεχνάμε το ταμτιριρί που τρώμε άλλοι λιγότερο άλλοι περισσότερο.
Επεξήγηση για τους εκτός Θεσσαλονίκης: Οι Los Lampicos είναι μια παρέα που αντί να ξύνουν τις τρίχες του εφηβαίου τους ολημερίς και να βγάζουν υψηλά νοήματα -οκ μπορει και να το κάνουν τις υπόλοιπες μέρες- μαζεύονται νομίζω κάθε Τετάρτη και καθαρίζουν τη νέα παραλία από τα σκατά και τη μπίχλα που αφήνει πίσω του ο αγανακτισμένος ανθός της κοινωνίας της πόλης. Οπότε ο καβλωμένος 15χρονος-αν είναι παραπάνω, συγχαρητήρια, είσαι και μαλάκας και ηλίθιος- με καβλόσπυρα μέχρι τα βλέφαρα που την έχει δει επανάστα, και που ο πατέρας του δεν του ριξε μια με το πατόφτυαρο οταν άρχισε τις μαλακίες, το χει δει βεντέτα και πάει και βρωμίζει x10 τη νέα παραλία όποτε μπορεί, για να τους την πει. "Χοχοχο, μαλάκα, πήγαμε χτες με τα ζμπρέι και ταγκάραμε την παραλία πάνω που την καθάρισαν οι άλλοι οι γελοίοι, χουχοουχου, γαμω, ελα να γυρνάει". Πατόφτυαρό στο ξεράδι και καρατιά στο σβέρκο. Ζωάδια.
Φυσικά μπορεί να υπάρχουν διαφόρων ειδών ενστάσεις, καλλιτεχνικές, αρχιτεκτονικές, πολιτικές, κοινωνικές, πολιτικοκοινωνικοοικονομικές, ακόμα και θρησκευτικές, για το πως είναι διαμορφωμένη η παραλία, οτι ήθελε περισσότερο πράσινο, λιγότερο πράσινο, αζαλέες, όχι αζαλέες, οτί έπρεπε τα λεφτά να τα δώσουμε για να γίνουν θερμοκοιτίδες μωρών στην Τανζανία και οχι νεα παραλία σε μια παρηκμασμένη πόλη της επάρατου Δύσης, ότι τα δεντρολίβανα στον κήπο των αναμνήσεων είναι αποικιοκρατικό κατάλοιπο και σύμβολο της καταπίεσης των χούτου από τους τούτσι, οτι το γκογκ που κλέψανε ήταν από μπρούτζο μη ορθής γεωργική πρακτικής, ότι οι κούνιες ειναι ισλαμικό παιχνίδι, καταλαβαίνεις.
Όλοι αυτοί και θα με πείτε θεωρία δύο άκρων τώρα αλλά χέστηκα, από όπου και αν προέρχονται οικονομικά, πολιτικά, κοινωνικά, ιδεολογικά ακόμα και θρησκευτικά έχουν ένα μόνο σημείο τομής στο διάγραμμα Venn της ζωής τους : Ότι το μόνο που προσφέρουν προς το παρόν, είναι να καταστρέφουν πράγματα.
Και αυτό είναι τεράστιο πρόβλημα παιδείας, τεράστιο έλλειμα πολιτισμού και ακόμα χειρότερη αντίληψη για το τι σημαίνει να είσαι πολίτης.
Ναι ναι μαλάκα ξέρω ξέρω. "Ουγκ, εδώ δεν έχουμε να φάμε θα είμαστε πολίτες" και τέτοια γραφικά.
Ναι γιατί όταν είχες να φας, έπινες το τσάι με τεντωμένο δαχτυλάκι σε κινέζικη πορσελάνη και ξημεροβραδιαζόσουν στη λυρική σκηνή κλαίγοντας στην τελευταία σκηνή της Μαντάμ Μπάτερφλαϊ (οκ και αν ήσουν πιο δεξιούρας, ξημεροβραδιαζόσουν κυριολεκτικά όμως -15 ώρες παράσταση- στους μαραθώνιους του Δαχτυλιδιού των Νιμπελούνγκεν και έκλαιγες στο Götterdämmerung).
Όχι. Και στις περιόδους των παχιών, πολύ παχιών αγελάδων και της αστακομακαρονάδας, πάλι γλίτσης κάφρος ήσουν, απλά τότε ήσουν λίγο πιο μαζεμένος. Τώρα που έχουν σφίξει τα ζωνάρια, έχεις ξεσαλώσει..
Το κακό είναι οτι ο όχλος πάντα κερδίζει και δε βλέπω φως.
Κλασσικά κάτι γραφικοί μαλάκες γκρινιάζουμε σα τους γέρους του μαπετ σοου και μας μας κοροϊδεύουν ακόμα και οι φίλοι μας.
Αλλά δε γαμείς, καλή καριέρα είναι το "γέρος του μάπετ σοου"
Ειδικά όταν ο πολιτιστικός φάρος της χώρας σου, που δεν τον αγγίζει τίποτα, είναι ο τύπος που κανε τη δήλωση
"Οταν ο άνθρωπος είναι καθηλωμένος σε καρέκλα, σιγά σιγά το μυαλό του καθηλώνεται σε μια ιδέα. Εγώ αυτό το λέω παράνοια, το λέω παραφροσύνη"
και -λογικά, υποθέτω, όπως φαίνεται κλπ- θα συνεχίσει να κάνει αυτό που κάνει χωρίς καμία επίπτωση, με ορδές μάλιστα φανατικών υποστηρικτών
Y.Γ: Ο Λάκης είναι εμετικός, holier-than-thou σαλτιμπάγκος εδώ και πολλά χρόνια. Τα από κάτω λέσια που τον χειροκρότησαν με το που το πε αυτό, είναι εξίσου επικίνδυνοι και συνυπεύθυνοι.
Τόσο φάρος μάλιστα, που ο πεφωτισμένος μας ηγέτης Κιμ Γιονγκ Τσίπρας τον πήρε και να συναντηθεί με τον Ολάντ. Άντε μην ανοίξω το στόμα μου.
ReplyDeleteΟ Λάκης είναι μαλάκας πάντα το ξέραμε
ReplyDeleteοι Λος λαμπίκος με τρομάζουν εξίσου με τους βάνδαλους της Νέας Παραλίας
Στη Νέα παραλία δεν παώ ποτέ, ούτε στη παλιά πήγαινα, μένω Νεάπολη για εμένα η Θεσσαλονίκη τερματίζει στην Ιπποδρομίου. Περνάω πολύ σπάνια τα σύνορα της και όταν το κάνω είναι επειδή πρέπει να πάω στην Έκθεση ή για να φάω φαλαφελ....
Οι δάσκαλο και οι καθηγητές μου ήταν καλοί αλλά εγώ ήμουν καλύτερη αυτό όμως που με τρομάζει είναι πόσο ηλίθιοι είναι η νέα γενιά δασκάλων και καθηγητών ...δεν μπορώ να εμπιστευτώ ένα άτομο να διδάξει στα παιδιά μου όταν εκείνο το άτομο ξέρει μόνο ένα πράγμα γι αυτό δεν θα κάνω και παιδιά.
Έρι και σαφώς και είναι τρομαχτική η νέα γενιά, αλλά είπα να μην επικεντρωθώ σε αυτούς σε αυτό το ποστ. (Ειδικά για δασκάλους, έχω ακούσει πραγματικά σημεία και τέρατα από γονείς). Για καθηγητές γυμνασίου λυκείου δεν έχω εμπειρία, εκτός από τους συμφοιτητές-φίλους που έγιναν, οπότε ξέρω μόνο άτομα που σκίζονται.
ReplyDeleteΓιατί σε τρομάζουν ρε οι λαμπίκοι; οκ καταλαβαίνω το σκεπτικό αλλά τουλάχιστον ακόμα και αν τους πούμε μουρλά, έχουν θετικό πρόσημο. Οι άλλοι ειναι απλά οι γνωστοί σταρχιδόλες.
Αχ Νεάπολη. Πήγαινα πολύ παλιά για μεζέ στον Πόντιο στην Τσαλδάρη, έμενε κει δίπλα ενας κολλητός.
Θωμά, πιπέρι, για να τον πήρε ο Αλέξης θα είναι όντως φάρος πολιτιζμού και εμείς θα μαστε οι μαλάκες :D
Αυτές οι μανάδες που νομίζουν ότι το ηλίθιο βλαστάρι τους είναι ο νέος Αινστάιναπούμε ενώ έχει μυαλό αμοιβάδας και τα βάζουν με τους καθηγητάδες που δεν εκτιμούν την αξία τους θέλουν στείρωση πριν ποτίσουν και το επόμενο παιδί τους με σκέψεις ότι θα γίνει ο επόμενος άρχων του σύμπαντος.
ReplyDeleteΕν τω μεταξύ αυτοί που λένε "εδώ δεν έχουμε να φάμε θα είμαστε πολίτες;" κτλ κτλ είναι αυτοί που όταν είχαν να φάνε πολλά τα κάνανε πουτάνα όλα (βλέπε από μπιχλοπαραλίες μέχρι παρκάρισμα σε ανάπηρους και πολλά άλλα). Ισα ίσα που τώρα που τρώμε το αγγούρι υπάρχουν 5 10 άτομα που δείχνουν σε άλλους πως να γίνουν άνθρωποι. Γιατί αν δε γίνουμε άνθρωποι το αγγούρι θα το τρώμε για πάντα.
Ακριβώς Προεδράρα μ! Να μπυριάσει ο στόμας σου!
ReplyDelete